SHOP

shop_buttonbigsmall

SOCIAL MEDIA

facebook_DEF_34 pinterest_DEF_34 instagram_DEF_34

1.8.11

aai-phone...

Mijn echtgenoot heeft een ander. In mijn eigen huis, onder mijn ogen, is hij een affaire begonnen met zijn IPhone. Hij neemt haar zelfs mee naar ons bed. Gek word ik van hun constante geflikflooi. Als er een competitie is voor het irritantste gebaar van het jaar, dan zou ik met stip het geaai en geveeg over zo'n telefoonscherm willen nomineren. Allemachtig, wat word ik daar gek van. Hij heeft haar al een maand of negen dus je zou zeggen dat de witte broodsweken nu wel zo'n beetje voorbij zijn. Maar niks hoor. Ze wijkt niet van zijn zijde. De hele dag lopen ze hand in hand. Elke week wordt er wel een nieuw beschermhoesje of een ander geinig app-je voor haar gekocht en tig keer per dag moet ik horen hoe handig, mooi en slim ze is...


uit de Column van Roos(Flow)