SHOP

shop_buttonbigsmall

SOCIAL MEDIA

facebook_DEF_34 pinterest_DEF_34 instagram_DEF_34

30.10.15

Ik mis haar.

Bijna 2 jaar. Al bijna 2 jaar. 
Het is altijd lastig om je te missen maar deze periode nog meer. 
Ik word telkens heel erg verdrietig als ik denk aan de periode dat je zo hebt afgezien. 
Maar zoals je zo mooi zei: 'Denk aan mij terug maar niet in de dagen van pijn en verdriet. Denk aan mij terug in de stralende zon, hoe ik was toen ik nog alles kon'.
Ik probeer, echt ik doe mijn best.
Ook al heb ik jouw verlies omgezet in positieve kracht en heb ik ondertussen mijn droom waargemaakt met mijn leuke winkeltje, het gemis blijft hard. Ik had het je willen tonen. Je zou fier zijn!
Dus, zondag wil ik uitwaaien met mijn hoofd in de wind en met dikke tranen op mijn wangen.
Ik zie je graag mama!